Chic

     Publicerat den  2009-08-07 › 14:01:56
     under My Freakshow 0 kommentarer
Idag känner jag för att vara riktigt chic. Egentligen så är det helt onödigt eftersom det enda jag skall göra är att cykla till jobbet, jobba, cykla hem sen sova. Men i alla fall så tänkte jag snygga till mig lite extra. Eftersom ALLA mina kläder är rena så kan jag ha på mig exakt vad jag vill i vilken kombination jag vill, vilken känns underbart. Det är ju ändå fredag så då kan man ju spexa till det lite tycker jag. Sen är jag LEDIG Lördag och söndag vilket känns lite konstigt eftersom det är första gången jag är ledig helg sen jag var hem till avesta i början på Juli. Annars har jag jobbat helg. Undra vad jag ska göra imorgon? Älsklingen kommer hem på söndag så då har jag att göra :D Äntligen kommer han hem. Men imorgon? Funderar faktiskt på att gå ut. Jag har inte haft en "helkväll" på väldigt länge här nere eftersom jag som sagt har jobbat. Men jag vet inte om jag är sugen på det. Ja det löser sig imorgon vad man hittar på. Om vädret tillåter kanske man skall ta sig till Bo01 för lite sol och bad :)





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK