Hej hopp i lingonskogen

     Publicerat den  2009-08-26 › 15:23:16
     under My Freakshow 1 kommentarer
Jaha, vad har jag uträttat idag då? Jo jag har ätit frukost, jag har tränat lite hemma träning. Fruktansvärt skönt. Jag har ätit mellis. Kikat runt på nätet efter överknä-stövlar som jag känner är ett måste till hösten. Men som förmodligen inhandlas nästa månad eftersom jag i alla fall inte hittar några i min smak. Blä. Kollat efter info ang. smashbox-makeupen som jag så gärna vill ha men inte pallar köpa. (HAHA). Skrivit ett förslag ang. en liten grej och skickat vidare för godkännande. Naturligtvis duschat och gjort mig i ordning. Har nu mera lagt av med foundation, puder och rouge. Fråga mig inte varför för det är förmodligen bara en fas då jag har fått för mig att låta huden i mitt ansikte vila från makeup och bara "läka" (?). Lite mascara är det enda som jag har lagt på och det känns faktiskt helt okej. Blir även lite roligare att göra sig iordning när man ska vara fin om man är jätte vardaglig på vardagarna. haha. Har dessutom fått en plitinvation på hakan som inte är av denna värld, jag baddar tålmodigt med toner så att de skall försvinna och det är på bättringsvägen. Diggar inte plitor.

Nu är det snart tajm för mig att bege mig till jobbet. Undra vilken sallad det blir till middag idag?! Ceasar?


mamma Kallin ›

Det där med omakead till vardags är helt min grej Moa. och man blir så himla snygg när man väl spacklar upp sig!Ha det bra, krama Peter Hårt och länge

Datum: 2009-08-27 Tid: 08:55:21



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK