In my world everyone is a pony, they all eat rainbows and poop butterflies!

     Publicerat den  2009-08-15 › 13:25:40
     under My Freakshow 1 kommentarer
Godmorgon?

Vaknade upp precis efter en djuuup sömn. Kom hem strax innan tre inatt och somnade näst in till på en gång. Mina stackars fötter värker än efter gårdagens springande på jobb. Jo jo man ska känna att man lever. Idag väntar ett nytt spännande pass mellan 17.30-02.00. Hoppas på mycket folk.

Det var OK med folk igår, inte fullsatt men dock en del att göra. Dryckesgästerna kom tidigare och blev också fulla tidigare än vanligt men hey that's festival i guess ;)

På måndag sticker jag hem till Avesta en sväng vilket känns helt overkligt. Har inte  hunnit ställt in mig på att jag ska åka hem än, men biljetterna är köpta så hem kommer jag. Anledningen till denna hemfärd är för att träffa nytillskottet Manne som snart är hela månaden gammal. Är det inte fantastiskt att alla mina syskon har barn utom jag. Vad lyckligt lottad man är som kan låna barn i alla åldrar, trötta, lämna tillbaka och inte behöva vara barnsugen ännu på några år. FANTASTISKT.

Nu ska jag dricka kaffe.. hääääj


Anonym ›

Haha..Katie i Horton knows who ;) Älskar henne!

Datum: 2009-08-16 Tid: 12:02:50 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK