Jag tycker att Lady Gaga är skitsnygg

     Publicerat den  2009-08-08 › 02:59:39
     under My Freakshow 2 kommentarer


Ja puss på henne alltså. Tänk om man var en sådan vacker skapelse. Jag bryr mig inte om att hon bär peruker och härjar sådär. Hon är cool som få och snygg som få. Precis som vår egna Robyn.


Det är fakta ladies n gentleman


Och OH MY GOSH vad denna låten är heaven och perfekta tjejfestlåten Robyn - Konichiwa Bitches


beauty ›

Nej jag ville gå upp några kg innan, kanske 2-3, men jag gjorde det så jag är nöjd. Var iof det innan också, det var fint också. Fler borde vara nöjda med sig själva tycker jag. Det hade gjort dem vackrare och de hade även haft lättare att nå sina mål. Sov gott du med.

Datum: 2009-08-08 Tid: 03:44:12 BLOGG: http://vaackraast.blogg.se/
therese ›

hon är skitsnygg när hon är fixad. men såg bilder på henne när hon va ute och bada hon ser verkligen i´nte ens söt ut om jag ska behärska språket :p

Datum: 2009-08-08 Tid: 17:18:29 BLOGG: http://theresewallen.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK