Kalenderflickorna

     Publicerat den  2009-08-31 › 22:19:49
     under My Freakshow 1 kommentarer
Sitter och tittar på denna underbara film. Kalenderflickorna. En helt fantastisk film om kvinnor i sina bästa år. Man kan inte annat än le under filmens gång för att den är så klämcheck. Loves it.

Har ett litet annat tillägg. Sen den 6 augusti har jag gått ner 3 cm över rumpan. Låter kanske inte så mycket men det är Inte illa tycker jag eftersom det inte ens är en månad sen och dessutom har jag ett långsiktigt småhemligt mål under ett år framöver. Hemlighet? Dricka mycket vatten och tänka en skvätt extra på kosten så går det fin fint åt rätt håll. Det där med vikt är så tråkigt att titta på. Bättre att mäta för då ser man större skillnad. Jag är vacker som jag är men att småjustera lite här och där har väl ingen dött av :P

Det är tråkigt med viktsnack, jag vet men jag lär lufta min stolthet lite. Det är ju liksom ingen snabbdiet man håller på med. Och tycker ni att jag är töntig som hurrar över ynka 3 cm får ni hålla det för er själva för JAG är stolt :)

Imorgon är jag också ledig och har mycket på min to do-list; tvätta, städa, handla m.m. Funderar även på om jag skall ta tag i mitt hår imorgon. Är jättesugen på en mörkare nyans av blond nu till hösten. Mer neutralt liksom. Men vi får se. Har ju kämpat som tusan för att ha mitt blonda rufs så. Hm, beslutsångest. Jag vill ju även sätta i lösrufs när det är tillräckligt långt.. Har gjort lite efterforskning på det och på en del ställen står det att man skall ha 10 cm överallt minst och på en del ställen står det att det räcker med 4 cm. Någon som vet? Skall även leta på ett bra ställe att sola solarium på nu när det vankas höst. Blek = inte coolt. Vi får se vad morgondagen har att ge mig helt enkelt. Behöver dock massa tips om löshår!!!!!!


god natt på er sötungar



therese ›

jag satte i förra veckan, hade sju centimeter där bak, de blev bra, sydde dóck i. keratinax är nog de bästa när man har så kort. ska göra de nästa gång.

Datum: 2009-09-01 Tid: 00:37:55 BLOGG: http://theresewallen.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK