Känslan är obeskrivlig

     Publicerat den  2009-08-04 › 22:29:51
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag har fått tillbaka min sex and the city-box som jag har varit utan sen den 19 maj. jag sitter här och försöker välja ut ett avsnitt som jag skall se innan jag går och lägger mig men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket. Ah. Beslutsångest gånger tiotusen. Men jag är överlycklig över att ha den tillbaka. Speciellt nu sista veckan innan Peter kommer hem så att tiden går lite fortare. Jobbar EM ons, tors,fre. Nu är det bara att hoppas på regnrusk så att jag kan låsa in mig med boxen tills det är dags för jobb.

Nu ska jag smaska i mig lite tomater, göra lite Te och sätta på säsong 5 för det har jag nu bestämt.

puss på er





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK