lååång höst

     Publicerat den  2009-08-31 › 10:40:40
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ledig dag! Mums. Sitter med tossingarna i fotbad, kollar på sex and the city och dricker kaffe samtidigt som jag precis hörde att väckarklockan i sovrummet pep. Nu var det egentligen dags att vakna och jag är redan uppe :D Idag är en stor dag. Jag mår toppen och laddar upp mig psykiskt. Jag ska stryka min Powedress och ta några kvinnor med storm i eftermiddag. Mer än så får ni inte veta. ;)

När jag steg upp i morse så snackade jag lite med mamsen och vi har redan börjat planera julen. Så allt är i sin ordning. Det är ju bara lite mer än tre och en halv månad kvar så det är bäst att börja planera. Hemresa, ledighet och julklappar, vilka som ska dira jul ihop, vilka som åker till fjällstugan och vilka som är i Buskbo. Alltid ett dilemma. Jag älskar julen men först ska vi väl ta hand om hösten. Det blåser kyliga vindar i Malmö och nu tror jag att värmen har tagit slut. Det är den sista dagen i augustimånad och jag tror att hösten kommer att bli lååång.

Näpp, fila de små tossingarna kanske och sedan ta sig en dusch?

pössssss


Anonym ›

Ja, hösten är här :/ MÅSTE ha en höstjacka alltså... vi får ta en tur till i stan! Den på HM har jag ju iafl som en plan B :)



Allt här är väl... ok. Lite skakis i knäna fortf efter krisen, men det har lugnat ner sig betydligt. Vi har bestämt oss för att fortsätta. Känns obeskrivligt härligt givetvis :) Nu ska jag inte låta glorian hamna snett fler gånger... harkel Hur är allt med dig stumpelumpan? O vad är det för kvinnor du ska ta med storm? Nyfiken ju! Ha det fint hjärtat, och ska vi inte ta en fika snart?!! Puss <3

Datum: 2009-08-31 Tid: 11:25:37 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK