Nödvändigt köpande

     Publicerat den  2009-08-05 › 16:04:35
     under My Freakshow 0 kommentarer
tillbaka från dagens lilla budgetshopping av nödvändiga saker att ha. Jag köpte ett litet löppglans som jag kan ha på jobbet för 39,50, en brun ögonskugga som var huur fin som helst för 29,50, en kortärmad skjorta för 149, två par strumpbyxor för 79,50, en BH för 179 och ett par nya skor till jobbet för 275. Alls som allt blev det ju inte så billigt men med tanke på att jag inte har nå kul ögonskuggor alls längre och jag lyckades hitta en så billig så tyckte jag att det var värt det. Jag har dessutom tappat bort (hur man nu kan göra det) två jobbskjortor så jag behövde verkligen en ny och sen anväder jag 4 av mina BHar så det var på tiden att en till hamnade i sortimentet. Vad strumpbyxor beträffar så är det engångsgrejer för mig. De går alltid sönder så den utgiften kommer jag få dras med AS HELL. Och ja, skorna är exakt lika som de jag har men de har jag slitit ut som sjutton och är egentligen bara att slänga. Men ska göra ett försök att lämna tillbaka dem eftersom jag bara har ägt dem i 3 månader och der är hål under heeeeela sulan som dessutom har lossnat så att jag har fått limma fast dem igen. :S

Anyhow så kommer väl shoppingångesten lagom till jag börjar jobba kl 18 fast jag egentligen inte ska behöva få det.







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK