Skönt att inte göra nåt vettigt alls

     Publicerat den  2009-08-03 › 17:59:56
     under My Freakshow 0 kommentarer
Håller fortfarande på att småstäda men känner att jag inte har så värst brottom faktiskt. Tog mig nu en till liten paus och kikar på lumpen.nu. Jag är så jäkla sugen på att göra lumpen, i alla fall mönstra och veta om man kan göra lumpen. Läser lite historier om tjejer som gjort lumpen och sådär. Har tänkt på det länge men fick en liten "nytändning" när vi var hos C och M för C har ju gjort lumpen och hon sa att det var jätte lärorikt. De är militärer bådatvå där och jag blev så jäkla sugen.  Jag ska ta och leta efter lite mer info. En grej som tar emot lite är ju att det är 11 månader. Men det är väl säkert inget man ångrar när man väl har gjort det. Om det är någon av er läsare som har gjort lumpen kan ni väl kanske berätta för mig hur det var?!





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK