Söndagmorgon

     Publicerat den  2009-08-30 › 11:27:47
     under My Freakshow 0 kommentarer

Trädens löv utanför fönstret har börjat förvandlas till en vacker gul/orange-färg och hösten är påväg. Igår var första dagen som jag kände de kyliga höstvindarna och jag kände bara för att krypa ner i soffan i en stor kofta och en kopp te. Men när vi kom hem så var det tropikerna i vår lägenhet så den tanke släpptes ganska fort. Det blev Kräftor och Rosévin istället.

Idag är sista dagen på mina intensiva 10 dagar då jag bara har varit ledig en dag och det var i torsdags. Jag har jobbat var dag. Det är faktiskt ganska så skönt att ha att göra hela tiden. Idag jobbar jag 13-22. Men sen är jag ledig måndag och tisdag. Då blir det att storstäda lägenheten (om jag orkar).

Inte blev det några bilder på inköpen i torsdags heller. Har inte hunnit. Nu ska jag dricka upp kaffet och sedan pysa in i duschen.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK