Sorterat och grejat

     Publicerat den  2009-08-05 › 11:02:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
ojojoj vad man har pysslat nu på morgonen. sorterat alla nytvättade kläder från igår eftermiddag och lagt i lådor och hängt upp i garderoben. Nu när allt är rent så får jag inte plats med det. :/ Innan vi flyttade till Malmö gjorde jag en rejäl utrensning gällande mina kläder och jag vet inte hur många svarta sopsäckar som gick till insamling (till mammas stora förtvivlan som tyckte att loppis kunde vara spännande, antar att hon också hade en del att skiljas från där hemma (: ). Så nu har jag mest kläder som jag använder, ni vet ju hur det är med det där, tjejer och kläder. Jag har så fullt överallt men ändå känns det som att när det väl gäller och man ska ut på någonting så har man inget som passar.

- en garderob full med kläder men inget att ha på sig.

Jag glömde även slänga in en update om vad som hände igår. Jag hade en otroligt härlig afton. Josefin skulle komma över och umgås lite eftersom det var hundra år sedan så jag sprang iväg och köpte lite grejer och bakade mig en äpplepaj som faktiskt blev god. Vi käkade paj och drack mammas hemgjorda flädersaft samtidigt som vi snackade om allt mellan himmel och jord. Mys. Efter att Josefin traskat hem så fick jag besök av Erika och även hon tog en bit av min paj och diggade smaken alla gånger. Sedan så högg vi in på vindruvor och babblade på om massor av saker. Det var ett tag sedan vi hade oss ett tjejsnack så det var verkligen uppskattat. Det är så underbart att ha så mysiga vänner som man har. ♥





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK