Sting like a bee

     Publicerat den  2009-08-13 › 19:24:42
     under My Freakshow 2 kommentarer

Det tidigare inlägget var lite argt.

Nu har jag i alla fall pysslat med att klicka hem lite makeup på eleven.se men den blyga summan på 796:- gör det svårt gör det svårt för mig att godkänna köpet. Nog för att min highlighter är slut och min foundation är på god väg att ta slut så behöver jag ju verkligen men det värsta är väl att jag verkligen verkligen vill ha Smashbox O-glow och O-gloss i min sminkbag. Till priset av 399 riksdaler kan de båda åka hem till mig i ett litet paket. Men är det värt det? Någon som vet om det fungerar?



Anonym ›

Tyvärr babe, aldrig testat nåt från smashbox :/ Vet att det tar emot, men du får ju mycket för pengarna.. allt som är basprodukter tycker jag att man med gott samvete kan lägga slantar på :) Omar alltså? Superbra tips, då blir det han nästa gång! Pussas! <3

Datum: 2009-08-14 Tid: 09:19:45 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/
Linn ›

Sv; Ja precis, ett badkar med överdrag med endast hål för huvudet/halsen & vattnet att ta sig in. Men vad de sa på guidade turen skulle vattnet va 35-36 grader, vilket är jäkligt kallt tycker jag!



De kunde bara flera dagar i streck med bara nån timme på torra land. Vansinne!

Datum: 2009-08-14 Tid: 09:43:58 BLOGG: http://linnlowes.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK