Tiden går lite för fort ibland

     Publicerat den  2009-08-21 › 13:28:26
     under My Freakshow 1 kommentarer
Dagarna hemma var hur underbara som helst. När jag kom hem så vilade jag lite först sedan så träffade jag älskade Angelica för myskväll. Vi sov ute i lillstugan åt ostkrokar och kollade på Lejonkungen 2. Det var verkligen hundra år sedan som jag såg den och jag är helt förälskad i disney-filmer. Våra munnar och stämmband gick dock i ett, vi var inte tysta en sekund. Angelica till och med somnade pratandes. haha.. Sweet. I tisdags så åkte jag och hämta brorsans barn på dagis för lite glass och sedan bar det av till deras nya hus vilket var lika fantastiskt som jag kom ihåg det. Otroligt mysig planlösning. Sedan kom systeryster med sin söta, fina och otroligt välskapta Manne på besök. Han var underbar, så snäll. I onsdag blev jag klippt, har nu lite rakat "runt" örat. Sjukt coolt. Även då hämtade jag barnen på dagis och vi hade lite grillning med mamma o pappa, malin o pontus m. barn och jag o oline och lille manne. Otroligt mysigt. Sen var det hemåkardags på torsdagmorgon och vipps så var man i Malmö, på jobb jobbandes. Så helt plötsligt var mina tre dagars ledighet över. Nu längtar jag efter att få se min älskling som sov när jag kom hem från jobb igårkväll och jag sov när han åkte imorse. Har jag sagt att jag är så stolt över honom? Han hade alla rätt på sitt prov i onsdags. Sjukt stolt flickvän :)

Fick min lilla lönespec. idag och jag blev glatt överaskad över summan. Trodde att det skulle vara en tussing mindre eller så med tanke på att jag var ledig hela 9 dagar i streck i juli men jag hade väl jobbat in dessa I guess. :) Jag gillar verkligen mitt jobb. Igår kom jag på mig själv bara stod och le när ingen såg. Det måste ju betyda att man trivs ganska så bra :P Något som är tråkigt är att en kollega till mig (E) har fått gå. Gillar henne som sjutton och är en superduper väninna och värdinna. Men tyvärr har man ju inte så mycket att säga till om. Hon verkar må fint i alla fall vilket gör mig jätte glad.

Nu ska jag göra ett litet hemligt arbete, mest på skojs skull men det kan ha en fin inverkan för ett projekt nästa sommar.

Hej på er.


mamma ›

ja, gumman det tycker vi med! Tiden borde stå still ett tag när du är hemma!!

kram pärona

Datum: 2009-08-21 Tid: 20:36:31



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK