Tossingarna värker

     Publicerat den  2009-08-16 › 14:44:02
     under My Freakshow 0 kommentarer
Voj voj! Nu är det sista dagen på mördarveckan som kommer resultera i nästan 43h jobb. Det är faktiskt en helt okej vecka. Tossingarna värker efter gårdagen fortfarande och jag ska in i duschen för att göra mig i ordning för ett nytt pass (16.45-01.00. Imorgonbitti bär det av till Avesta igen. Tar flygbussen som går 8.10 från centralen och sedan går planet 9.40. Sen kväll och tidig morgon, det är så man skall tas. Kommer väl ligga dö uppe där men det kanske bara är bra. Sen blir det att jobba kväll, kväll, dag, långpanna när jag dyker upp på torsdag igen. Hoppas att pappa min kan massera mina tossingar lite när jag kommer hem. :) Det är han bäst på och det finns ingen som förtjänar det lika mycket som jag just nu. hihi..

Vi får väl se när nästa uppdatering dyker upp. förhoppningsvis imorgon men man vet aldrig. Hej hopp





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK