Tror på en fantastisk dag

     Publicerat den  2009-08-27 › 10:54:15
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hej! Humöret på topp, kaffet kokar, frukost är på G och vädret är vackert! Idag ska jag och Jennica ha en riktigt tjejig shoppingdag med lunch, shopping, tjejsnack och fika naturligtvis. När vi jobbade igår kom vi på att personalfesten är snart och man behöver ha något att ha på sig. Så vi förväntar oss komma hem med en klänning till Jennica och ett par skor till mig. Sen så ska jag banne mig slå till på smashbox makeup nu. Tycker att det verkar prima super. Men jag skall lägga fram en budget åt mig som jag får hålla mig till. Man vet ju inte om mitt shoppingsug återvänder när jag väl är i butikerna. Men jag måste ha sminket eftersom jag har lite brist på just dessa produkter, så där kommer jag inte undan.

Nä om man skall plocka fram något chict ur garderoben kanske och duscha av sig lite.

Oj ja, igår var det en ytterst lugn afton förutom ett gäng från Malmö Högskola på det blyga antalet 80 st som härjade in i vår lounge och skulle ta sig lite starkt. Kvällen resulterade även i en lite för överförfriskad donna som hade gjort både ditten och datten på toaletten och därefter somnat i det. Blä. Senare på kvällen mötte vi en mystisk herre som var allergisk mot peppar, paprika och chili och tålde inget som var "pepparerat". Vi förklarade snällt att allt görs i samma kök så det kan ju finnas spår av peppar i allt. Det dög inte åt denna herre så han drog vidare.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK