äggtoddy

     Publicerat den  2009-12-01 › 11:01:00
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag sitter som ett litet barn på julafton och väntar in min bättre hälf. Nyckelövertagande om 2 timmar och jag studsar som en gaalning här. HeHE. Längtar efter att få julpynta i nya lägenheten och jag skulle helst vilja köpa massvis med saker redan idag men så blir det nog tyvärr inte. Just nu låtsas jag vara helt ovetande om vilket slit det är med att flytta. Bära kartonger, sängar och andra diverse möbler, upp 5 våningar (tur vi har hiss) in till rätt plats i hemmet osv osv. PACKA UPP. Lite hjärtskärande är dock att våra nya möbler kommer på torsdag när jag jobbar. Jag jobbar till 02 och får inte vara med när de nya grejerna träder in i hemmet. Får väl ta mig en svängom när jag kommer hem på nattkvisten och kika in vårt perfekta hem. (fniss) Känner på mig att denna vecka kommer ta låååång tid eftersom det händer så mycket skoj. Lägenhet, möbler, mamma o pappa och jobb. Känner inte alls för att jobba när allt detta händer men man bör väl dra in lite pengar. Kan ju inte vara ledig nu liksom när jag ska vara ledig en hel vecka över jul.

Brukar ni dricka äggtoddy på jul? Jag är supernyfiken på vad det smakar? Känner verkligen för att vara super pysslig. Göra glögg, janssons, äggtoddy, julklappar, klä gran, pyssla och mysa. och ännu mera pyssla. pyssel pyssel pyssel.

Well. Ska man dra fram den gamle dammsugarn och dammsuga av mattorna lite kanske så att man slipper få in en massa onödig skit i nya LYÄÄÄN.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK