carpe vad du vill

     Publicerat den  2009-12-29 › 18:33:03
     under My Freakshow 0 kommentarer
Usch och blä vad jag är trött. Var upp å hoppa imorse för att hinna tvätta och städa lite innan det var dags att träffa Jennica. Vi tog oss en heldag på stan och hade jättemysigt. inhandlat diverse småsaker som kan vara trevligt att ha. Men nu har jag precis varit och handlat på Ica. Fick lov att gå två gånger eftersom jag inte fick med allt första gången. Så går det om man har varit borta en vecka och inte har nåt hemma. Jag handlade också all mat till nyår som jag ska laga till bruttorna som kommer på besök och förgyller min afton. Nu hade jag tänkt att städa upp det sista, dammsuga golven och sånt trevligt och försöka hinna göra pajdegen innan läggdags men som det känns nu så skulle jag kunna somna bums.

Nää.. Städa it is.

Saknar min underbara pojkvän också!!!!!!!!!!





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK