Ett måste

     Publicerat den  2009-12-16 › 21:37:58
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag måste klippa mig och fixa färgen på mitt hår. Jag ser ut som KATTSKIT. Jag har inte klippt mig sen augusti (ja det är sant, vill egentligen inte erkänna det MEN), jag kan inte få till något vettigt av det och färgen har blivit tråkig. Det är julafton nästa vecka och då kan man inte se ut som en sopsäck. NEJ TACK. Funderar starkt på att springa runt stan imorgon förmiddag och leta efter drop-in men vad fals. Ska göra några samtal först imorgon och höra mig för lite om tider hemma eftersom vi åker hem på söndag, finns det ingen tid för mig får det bli att traska in till frisören mitt emot porten och säga: HEJ!! KLIPP MIG!!! Malii kommer nog förmodligen få spel på mig om hon ser hur jag ser ut i skallen. nej huvamig. Och utväxten ska vi inte tala om. Förtäääskigt asså....






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK