give a little

     Publicerat den  2009-12-12 › 12:09:02
     under My Freakshow 0 kommentarer
Oj. Dags för jobbet snart. Känner mig helt slut i kroppen. jobbade till 03.30 inatt och skulle egentligen fortfarande sussa om jag själv fick som jag ville. Men man måste ju dra in lite kosing..

kort sammanfattning av gårdagen var att vi hade en bokning på 154 pers som skulle julfesta hos oss. Lite smått kaotiskt eftersom de endast hade förbeställt varmrätt och berättade för oss när de kom att de ville ha förätt och efterrätt. Eftersom vi är världensbästa restaurang så fick vi ut förrätterna på 15 min till 154 pers. Om du vet någon annan restaurang som kan det så let me know. Vi är ju liksom one of a kind. Loves it. Träffade även en liten flicka på kanske 6 år som blev min nya superbestfriend. Hon hade varit lucia på dagis och var inte sen med att berätta det. Vi hade underbara små tomteluvor som vi delade ut till alla på hela bygget med en fin liten fridays logga på. Blir nog att bära en sån på jobb idag med. Man blev så fantastiskt söt. Såg rätt kul ut när alla gäster satt med luva på. Såg ut som matrast i tomteverkstaden :)

Nu ska jag fixa frippan och pussa min älskling hejdå. Slutar kl 23 så det blir inte mycket till kväll ihop idag heller:(





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK