juuläääääätiiieeedääär

     Publicerat den  2009-12-23 › 13:33:23
     under My Freakshow 2 kommentarer

Man kan bara inte låta bli att tänka på hur det var att vara liten i juletider när man är hemma hos mamma och pappa i vinterparadiset. Var jag än tittar så bara öser det upp minnen i huvudet på mig. IDag har jag och mamma pysslat hela dagen. jag har inte ens duschat än. Har haft fullt upp med att göra julklappsrimm, möblera om vardagsrummet så att alla kan se tomten när han kommer (precis som det var när jag var liten), lagt fram juldukar och strykt röda sidenband som knyts till rosetter. Julmusiken är på högsta volym och det är riktigt julfint här. Sneglar man ut genom fönstret ser man solen som lyser mot de snötäckta träden och det bildas magiskt glitter. Ding dock merrily on high är jullåten för tillfälllet och den drar mina tankar tillbaka till den tiden jag sjöng i kör och vi hade julkonserter. Vackraste och underbaraste som fanns alltså. MMMMMMM..........



jen ›

Saknar dig babe, när kommer du hem?

Datum: 2009-12-28 Tid: 01:36:20 BLOGG: http://jennialouise.blogg.se/
Becca ›

Mhwaaw :) Tycker det är synd att du inte är med faktiskt.

Datum: 2009-12-29 Tid: 12:52:07 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK