TJOOOSKII

     Publicerat den  2009-12-03 › 09:41:55
     under My Freakshow 0 kommentarer

Nu har vi äntligen flyttat in i den nya underbara och helt fantastiska lyan vid Drottningtorget. Så förbannat centralt och det tar mig inte mer än 8-9 min att normaltaktgå till jobbet. Helt FAB. Jag känner känslan av lyxigt hotell inne hos oss. Allting är så fint så det finns inga fel (förutom att elementen inte riktigt vill fungera som de ska men det är i alla fall kanske 19-20 grader här inne :P ) Jag har julpyntat lite så julstjärnor, amaryllis och ljusstakar klär vårt hemma fantastiskt fint. Idag mia kära så kommer våra möbler och det kommernog bli TOPPEN. TOPPEN TOPPEN TOPPEN. Igår gjorde jag även egen glögg och jag känner forfarande doften av alla julkryddor, nejika, pomeransskal, ingefära med mera. Dock så har jag inte smakat på glöggen än så den kan ju smaka vad fan som helst. HIHI. Fast har svårt att tro att den är vedervärdig eftersom den luktade underbart. Har även bunkrat upp med annan glögg tills helgen när mamma och pappa kommer. Då ska det mysas och drickas glögg. Köpte den nya årsglöggen från blossa och något litet paket med 3 olika årsglögger. Den var så söööt..

Nu ska jag koka mig lite te eftersom kaffebryggaren inte följde med till nya. Den måste hit snarast. buhu..

updt- Det blev inget te, har inte kommit fram till om vi har två ugnar eller om den minsta av dem faktiskt är en micro. :/






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK