Blev utmanad ...

     Publicerat den  2009-02-15 › 16:27:58
     under My Freakshow 1 kommentarer
Blev utmanad av  Lilli

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas
bloggar, så att de vet om utmaningen

1. Jag har sämst lokalsinne. Skulle aldrig någonsin hitta hem från ett ställe jag har åkt bil till ex.vis.
2. Jag var sjukligt blyg som liten, fråga min stackars mamma som stod ut med mig. :)
3. Jag tycker att tatueringar är extremt sexigt, inte minst på mig själv.
4. Jag tror väldigt mycket på vad som står i mitt horoskop, därför läser jag det VARJE dag på aftonbladet.
5. Jag är besatt av Volbeat och Tiger Army.
6. Jag älskar att ha på mig strumpbyxor, mycket hellre än byxor.
7. Jag har haft världens telefonskräck (ironisk va? Ringer typ 300 pers om dagen nu)

Jag utmanar: Peter, Erica, Marcus, Josefin, Sandra, Becca och lilli (jaaa jag vet)
Pallar inte rikigt skriva ett meddelande till alla. Så ni ser väl så småningom. haha




I'll be watching you


Becca ›

Är det jag som är Becca? Eller någon annan? Haha :D

Datum: 2009-02-16 Tid: 00:55:59 BLOGG: http://insincity.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK