Done and done

     Publicerat den  2009-02-09 › 20:40:30
     under My Freakshow 1 kommentarer

Har varit på Dormy idag. Det gick super bra måste jag säga. Med tanke på att det var ca 100st som hade sökt jobbet och de valde endast 8 st som skulle komma på intervju och jag var en av dem. Måste ha gett ett ganska bra första intryck :) Bara det gjorde mig fruktansvärt glad. Wei.

Men trots att det är ett jobb som är 1000 ggr bättre än det som jag har nu så skulle det ändå kännas lite vemodigt att sluta på telenor (jag vet, har bara varit där i 2 veckor), har faktiskt fått vänner här nere och de jobbar där. Men men allt kan man ju inte anpassa efter det heller. Man kan träffas ändå, utanför jobbet.

Har en ganska skojig grej att berätta också.
En tjej på jobbet, Sara och jag satt och snackade lite om vad vi ska göra sen. Hon berättade att hon ska börja plugga till hösten på Malmö Högskola, jaa men jag med sa jag då naturligtvis eftersom jag har det i tankarna. Hon sa då att hon skulle läsa lärarutbildningen precis som jag och att hon ska läsa lågstadiet med samhällsvetenskapsinriktning PRECIS SOM JAG. Hur ofta får man vara med om nå sånt liksom? Vi båda höll på att trilla av stolen och fann genast massa andra saker som vi har gemensamt, vi blev genast vänner. Så otrloligt skoj :D

Ja ja, Nu har ni fått en update.

Åh ja här är ett smakprov på vår lya.







hej då godingar.



mamma Kallin ›

inte illa!

Datum: 2009-02-10 Tid: 06:08:05



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK