Firmafest á la Telenor

     Publicerat den  2009-02-23 › 20:09:20
     under My Freakshow 0 kommentarer
Fiifhään. På fredag är det firmafest, sicken jävla tur att man beställde klänning och grejer igår då :D FLYYT.
vi ska till http://www.prinsbernhard.se/ . Nice som sjutton alltså. Ska tydligen vara ett riktigt höjdarställe enligt de som varit där och vet något om det. Haha. Ne men det ska bli jätte trevligt att få gå ut med jobbarpolarna faktiskt. Träffade på VDn på stan idag när jag fikade med Tove på Espresso House och han var tydligt taggad som fan.

Well. Dagen: Har köpt nya BH:ar, en som jag har trånat efter ett tag nu och jag är mycket nöjd. En Freebra...
Helt underbar grej som man bara klistrar på brösen och kläpper i mitten. WONDERFUL.



Har även blivit FASTER idag till en underbar liten Emma. Gulligaste lilla bäbisen ever. 51 cm lång och 4165 gram tung:)


Hon och hennes vackra pappa Marcus.. Puss på er mina godingar. Längtar tills jag får träffa dig Emma, och välkommen till världen. :) Vi är en stor och lycklig familj.

Mamma & Pappa
Barn: Danne, Dessan, Marcus, Oline, Pontus och Moa
BarnBarn: Philip, Alex, Linnea, Agnes, Algot och Emma (samt en till bebbe som är beräknad den 23 juli)



Häjdååå...





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK