Gymmet

     Publicerat den  2009-02-14 › 12:19:14
     under My Freakshow 0 kommentarer
Det vore mer praktiskt om jag satte ihop alla dessa 3 inlägg för idag i ett och samma men eftersom de inte hänger ihop sådär jätte mycket så lär det bli såhär. Får några sådanahär bloggvågor ibland och det är nice. :)

Träna eller inte träna, det är frågan?!

Uppfattade att Peter ska knalla iväg till gymmet och jag har beslutsångest. Det sista jag vill göra en lördag när det är strålande sol är väl egentligen att gymma. går mycket hellre en lång lång promenad i solskenet men har blivit lite trött på promenader eftersom jag går 4 km om dagen sammanlagt till och från jobbet. Det är inte nå långt men det blir lite i längden. går ju iaf. 2 mil i veckan. Bättre än buss och tror att det är bra för både kropp och själ att få frisk luft innan jobb och efter jobb.

Åter till gymmet. Hmmmm hur ska jag göra. Faan. Lär väl bestämma mig I guess. Skulle iofs vara skönt att sätta sig i bastun på gymmet efter ett svettigt weightloss program. Hmm..





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK