Lugn och skön söndag!

     Publicerat den  2009-02-01 › 20:59:57
     under My Freakshow 0 kommentarer
Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Känns jätte skönt.

10.00 hjärtat kliver upp ur sängen.
11.00 Jag kliver upp ur sängen :)
11.15 frukost
12.00 åka och lämna sopor vid återvinningsstationen (helt fuckat i våra ögon, åker nog inte dit igen på ett tag)
13.00 tillbaka hemma och redo för nattens UFC som Peter laddat hem. Det var riktigt bra matcher Faktiskt. Skit kul att kolla på. GSP spöade skiten ur BJ Penn.

Vi har ätit Laxfilé och hasselbackspotatis nu på eftermiddagen och sedan fikat med kakor och tittat på Miami Ink.

Fin söndag har vi haft min Peter och jag.

Tråkig uppdatering kanske. Men what to do?

Nu blir det snart trollkarlens hemligheter eller vad det nu kallas. Ska i alla fall se det hade jag tänkt. Eller Holiday.

Börjar jobba 10.00 imorgon, känns väldigt skönt måste jag säga.

puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK