Övervägande

     Publicerat den  2009-02-22 › 13:55:56
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska shoppa någonting alls när jag får min lön. Det finns så mycket som jag vill ha men jag behöver ju verkligen ingenting av det. Möjligen nya svarta helt vanliga strumpbyxor men det är allt. Jag har hur mycket kläder som helst och även om jag rensade ur halva garderoben när jag flyttade så har jag inte direkt brist på kläder. Eventuellt skulle jag behöva köpa nya vardagsskor då jag för tillfället antingen har mina stävlar eller converse när jag sticker till jobbet. Men det tåls att tänka på. Klarar mig ganska bra som det är och funderar starkt på att spara så mycket pengar som möjligt. Det är sådan skilland på att bo här och hemma. Här finns det alltid någonting att göra. Alltid, och jag har absolut inga problem med att vara själv. Snarare så tycker jag att det är ganska skönt. Det är så skönt på mornarna när jag går till jobbet och bara känner vinden och lyssnar på musik. Det är avslappnande och det behöver jag innan en stressig dag. På onsdag har jag lunchmöte med Jannika från TGI's, får hoppas att det går bra. Vill verkligen ha det jobbet. Det vore HUR roligt som helst och det skulle verkligen passa mig.

Nu ska jag ta en kik på arbetsförmedlingens hemsida och se om de har några härliga jobb att erbjuda sedan blir det promenad, bara jag och min Ipod.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK