Redo!

     Publicerat den  2009-02-15 › 12:15:50
     under My Freakshow 0 kommentarer

Imorgon är det dags att börja jobba igen och nu jälvar ska jag slå på stort. Har skiitmånga kunder imorgon och jag skall övertala dem alla. Går allt som det ska så är det ganska många och går dem igenom så är önskan att gå över till enbart provision ganska stor. 1000:-/abbonemang är en hyfsad dagslön då ju. :) Med tanke på att Linus (en snubbe på jobbet) tjänade 43 000:- förra månaden. Inte illa pinkat för att vara 20 år. En annan kille som sitter på en annan avdelning fick ut 105 000:- efter skatt. Ganska okej för att inte ha någon högskoleutbildning eller liknande, så visst fan finns det pengar att hämta bara man anstränger sig lite. Det kan väl vara värt att vara lite fräck och klämkäck om man tjänar sådär. hahah. Chefen säger att jag är för snäll mot kunderna och jag håller med henne fullt ut så nu till veckan blir det andra bullar, nu är det jag som blir en tuffbrud i lyxförpackning :)


Don't be a good girl because good girls won't come to heaven while bad girls can go as far as they whant.





Björns definition av helvetet:
Jag tror att helvetet inte är en varm plats, Jag tror att helvetet är väldigt kallt, blött och snöigt och man måste cykla överallt med endast yllelångkallingar och en dunjacka så att man svettas och fryser omvartannat samtidigt som man är dyngsur.

Detta kom han fram till efter att han hade skjutsat sin dotter till dagis på cykel samtidigt som det var snöstorm. Haha, stackarn.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK