Sister in crime

     Publicerat den  2009-02-14 › 11:36:20
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hallååå!

Alla hjärtans dag och grejer.

Sitter i soffan med en smygande bakishuvudvärk. Inte alls så farlig och den lägger sig snart. Har druckit kaffe och känner att dagen kommer bli toppen. Jag var ut igår med mina nya polare. Gött. Saras flickvän hade födelsedagsfest så vi var där och lira lite G H Rockband. Kul var det.  När vi skulle ut på krogen så missuppfattade jag väl hela grejen tror jag. Vi hamnade på gayklubb och det var inte min grej. NO MORE. Kom hem helskinnad och taxichaffisen var en trevlig snubbe, vi diskuterade skillnaden på taxiverksamhet här och hemma i Avesta. Haha.

Allt förändras

Jag har tänkt på att mitt liv har genomgått en stor förändring sen flytten hit. Det är inte konstigt att man känner sig lite utmattad och vilsen ibland. Självklart så är det toppenroligt att vara här, träffa nya människor och hitta nya vänskaper som jag aldrig skulle ha hittat annars. Som Sara till exempel. Min coola "sister in crime". Hon är som min själsfrände, vi är så fruktansvärt lika (jag tror på att man inte behöver vara tillsammans med sin själsfrände, utan det kan vara vem som helst egentligen) Ja förutom att hon har flickvän och jag har pojkvän då förstås. På det planet är vi olika men allt annat. Det är så sjukt att det finns någon som är så lika mig. Det är så svårt att förklara hur, hon bara är det. Vi har blivit riktiga polare. Vi har skapat tillsammans med Tove ett eget litet hörn på jobbet som vi kallar för Cosy corner, våra chefer snackar jämt om att vi ska ha RMI (rätt mental inställning) och det får vi och det älskar våra chefer så vi står högt i kurs vi. :) Måste börja ta mitt jobb lite mer på allvar nu känner jag. Har inte riktigt skapat rätta säljrösten eller vad man ska säga och jag vill fan sälja mer än vad jag gör nu för känslan när man säljer är fan helt underbar. Jag saknar alla mina vänner och min familj hemma och jag hoppas att dom kommer och hälsar på någon gång, jag har inte tänkt åka hem på ett tag nu i alla fall för jag känner att det är viktigt att umgås med mina nya vänner också eftersom jag inte har så många. haha. De kommer väl så småningom för jag är ju oemotståndlig. :)

Jag har gått från:
Småstadstjej -> citybrud
bilist -> fru gårman
snöig vinter -> grön vinter
osv osv....




sisters in crime, homies in hell





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK