Snackelisnack

     Publicerat den  2009-02-02 › 19:11:47
     under My Freakshow 4 kommentarer
Hur skönt som helst att vara hemma efter en dag på jobbet. Snacka om att man pratar med mycket folk och jag stötte inte på en enda otrevlig människa idag. Kändes helt fantastiskt bra måste jag säga. Hade månadsmåls möte med Anne idag och hon sa att hon trodde väldigt mycket på mig och tror att jag kan bli en super säljare typ. känns bra. Hade lite pepptalk med Li (personalchefen) också på eftermiddagen och imorgon kommer jag köra järnet. 

Men som sagt det är skönt att vara hemma med älsklingen och bara ta det lugnt. Har precis ätit lite tacos.. Mums. Det är väldigt roligt att kolla statistiken på min blogg då det bara blir fler och fler som läser. Super kul. :) Uppskattar det verkligen måste jag säga.

Gjorde en snabb liten uträkning på hur mycket pengar jag sparar på att jag inte har bilen här och tar den till jobbet osv.

5km/dag t/r jobbet = 2,5 mil i veckan= ca 25 kr i bensin x 4 veckor = 100 kr (inte så mycket just där)
P-biljett á 5 kr/h= 5x9= 45kr/dag = ca 900kr/mån.

Kan lite snabbt uträknat säga att jag sparar 1000:- på att gå till jobbet. Bara det blir man lite peppad av. Tänkt vad mycket annat man kan ha dem pengarna till.


lilli ›

upp med lite bilder på lghten NUUU!!!!! =D

Datum: 2009-02-02 Tid: 21:40:16 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
Anonym ›

Älskar dig!! Dina päron sitter på Fuerteventura och läser dina bloggar. <puss och kram . Samma till Peter oxå!!

Datum: 2009-02-03 Tid: 20:40:37
mamma ›

Älskar dig! Dina päron sitter på Fuerteventura och läswer dina bloggar. Pussar och kramar till dig och Peter!!

Datum: 2009-02-03 Tid: 20:52:01
mamma ›

Älskar dig! Dina päron sitter på Fuerteventura och läswer dina bloggar. Pussar och kramar till dig och Peter!!

Datum: 2009-02-03 Tid: 20:52:56



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK