Snö i parken.

     Publicerat den  2009-02-19 › 19:33:55
     under My Freakshow 0 kommentarer
Mys.

När jag gick hem idag var det mysigt. I parken var det snö och barnen var ute och åkte pulka nedför kullen. Jag kunde inte låta bli att le lite när jag såg dem springa upp, åka ned, springa upp, åka ned och så vidare. Det påminde mig lite om när man själv var liten och orkade springa hur mycket som helst och vara ute hur länge som helst utan att fryra. Jag tror inte ens att man la märket till att man blev blöt som ett djur efter en hel dag utomhus. Det är andra bullar nu för tiden. Nu bävar man sig för att gå ut om det snöar lite, i alla fall här nere eftersom det blir så blaskigt.

Nu sitter jag i soffan och har precis städat lite. Känns ganska skönt att ha gjort det måste jag säga.





:) puss på er gurkor





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK