trött i hela kroppen

     Publicerat den  2009-02-03 › 20:59:53
     under My Freakshow 2 kommentarer
åh shit vad det tär på krafterna att gå fram o tillbaka från jobbet, prata med massvis med olika människor hela dagen och det är en fördel att man är trevlig. Bli piss på chefen och träna. Min kropp och mitt huvud är helt färdigt för idag. Tack och god natt kan jag bara säga till er.

å förresten. De har ringt ifrån Dormy 3 ggr till mig idag men eftersom jag inte får svara i min mobil på jobbet var det bara att låta det ringa. Suuuuuurt. :(

RInger tillbaka till dem imorgon och snackar in mig lite :D


hoj


Mamma o Pappa ›

Glöm inte Dormy för guds skull önskar päronen

Datum: 2009-02-04 Tid: 22:33:40
mamma Kallin ›

Hur gick det med Dormy?

Datum: 2009-02-05 Tid: 17:52:22



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK