Vurpan!

     Publicerat den  2009-02-16 › 19:34:01
     under My Freakshow 3 kommentarer
Alltså! Varför händer alltid olyckor när man är själv? Jag fikade med Sara och Tove efter jobbet idag på Waynes. Det var riktigt jäkla nice att prata om allt mellan himmel och jord. Men men. På vägen hem så ringer jag Angelica och ska snacka lite, jag börjar traska hemåt och kommer till Paulibron så kommer ett gäng snorungar och blokerar hela skiten, fan tänkte jag eftersom de sinkade ner min fart totalt. Väl över bron så halkar jag på en isfläck och faller handlöst på höften med ena handen mot örat och den andra i ficka.. Har nu som tacken för att man liksom gick själv och grejer ont i höften axeln och knät.. JA. Toppen. Gräjt. Kände att alla som såg mig förmodligen tyckte lite synd om mig men de tyckte nog även att jag var patetisk. Jaja.

Har date nästa onsdag, eller a, en jobbträff med en tjej som jobbar på Tgi Fridays, ett uteställe som ska öppna här. har sökt jobb som värdinna där och hon ville jätte gärna träffa mig så vi får väl se hur det går. :)


Anonym ›

oj,oj Fattas bara gips och kryckor. Tur ändå!!

kramar

Datum: 2009-02-16 Tid: 21:52:01
Anonym ›

Datum: 2009-02-16 Tid: 21:53:33
Sväggan ›

Jag ääääälskar maten på TGIs. Hoppas att det går bra! Kram från Sväggan

Datum: 2009-02-18 Tid: 09:52:29



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK