ÅNGEST

     Publicerat den  2009-01-19 › 16:44:25
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu har jag inte skrivit här på 1 vecka och 4 dagar. ÅNGEST. Jag har verkligen inte haft tid för förra veckan var så hektisk och jag jobbade mycket mer än bara 40 timmar. utöver detta skulle jag städa, söka jobb och greja för att ha mitt vardagsliv flyta. Just nu känns det som att det kommer bli skönt att flytta iväg och starta ett "nytt liv", självklart kommer jag sakna hur mycket som helst här uppe och det kommer bli fruktansvärt tufft i början. Jag har även låtit tankarna flyga iväg till att det skulle vara trevligt att byta ut lite kläder i garderoben till mytt nytt nytt men det finns så mycket annat att lägga pengarna på så jag vet inte vad jag skall prioritera men en sak är säker att om jag ska byta ut garderoben så blir det då rakt inte en shopping i Avesta City utan det blir på shoppingstreetan i Malmö. :)

Storstan' här kommer vi.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK