Dagens

     Publicerat den  2009-01-26 › 19:44:42
     under My Freakshow 0 kommentarer
Idag knallade vi ner på stadens gator runt 11 snåret och jag fann nya träningskläder på stadium. Jag blev snygg.
Sedan knallade vi runt lite och kikade runt för att sedan äta en bit på China Box. Efter detta var det dags för det som jag inte alls hade varit nervös över förns det var dags. JOBBINTERVJUN. kl12.47 var jag inne på deras kontor och väntade på att få prata med Anne. Jag väntade och väntade och de 13 minuterna som jag väntade kändes som timmar. Mina fötter svängde konstant av nervositet och till slut så gick vi in i ett litet rum med två soffor på var sin sida om ett bord. Där satt hon igång med utfrågningen och jag svarade, ganska bra om jag får säga det själv så nu väntar jag in morgondagen med förväntning för då får jag reda på om jag fick jobbet eller inte och jag har även en ny intervju imorgonbitti på poolia. :P Efter detta så mötte Peter upp mig igen och vi knallade runt i lite affärer och sedan så gick vi till SATS och tränade lite. Det var huur roligt som helst, timmen bara flög iväg. Hann även en sväng till IKEA också så nu är det oreda i hemmet igen. Typiskt. Men vi fick mycket fina saker. Bilder kommer förmodligen när allt är i sin ordning.

see ya





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK