Gymlördag

     Publicerat den  2009-01-31 › 16:38:21
     under My Freakshow 0 kommentarer

Åh så skönt det var att gymma idag. Eller jag gymmade inte så mycket trampade bara på crosstrainern.

20 min uppvärmning
35 min Weightloss program
Allt som allt 55 min och 8-9km.
Ni tror säkert att jag har tagit massvis med pauser och så men jag tog inte en enda paus under hela passet. Kände mig så duktig och nu är jag helt slut i kroppen. Man förtjänar några minuter i soffan när man har speedat som jag idag :)

Jag tror verkligen på detta och det är så mycket mer som min kropp inte alls är van med. Som att gå till jobbet, gå och handla, gå till shopping. I Avesta så åkte jag bil till jobbet, åkte bil för att handla och åkte bli för att shoppa. Så vi får väl se hur man ser ut om någon månad.. Spännande.


Puss






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK