Hejsan, jag ringer ifrån Telenors företagsavdelning...

     Publicerat den  2009-01-30 › 22:59:32
     under My Freakshow 0 kommentarer
Måste påstå att jag nästan känner mig som en viktigt person när jag har ett sådans super erbjudande till alla företagare ute i landet men det är inte riktigt alla som vill lyssna på mig. På förmiddagen idag så satt vi och lyssnade på andra som ringde till företagare och det verkade hur enkelt som helst. Bit av en kaka liksom. Men njaaaeee. Har inte riktigt fått in det än. Förlåt mina nära om jag kommer ringa och träna på er men vadå, jag vill ju tjäna kosing i slutändan. Eller hur?! ;) Det måste finnas någon liten människa som känner sympati för mig på måndag och som självklart inte kan motstå min charm och tackar JA till ett Företagspaket a lá Karlsson. Skulle det vara så att du är egen företagare och är i behov av ett bra och billigt fastpris abonnemang så får du gärna kontakta mig. Vi har det bästa på marknaden. TRO MIG.

Well well. Nog med work work kan man tycka men det är så satans roligt att prata med så mycket folk. pratade med ca 50 pers idag på eftermiddagen och väldigt många var otroligt trevliga och detta kommer inte alls vara något problem för mig. Klart jag klarar det. Herregud, vem står emot min charm liksom ;P

Idag har jag inte shoppat mer än det viktigaste, mat, snask och frukt. Till detta till kvällens ära drack vi ett Tunisiskt rött vin med utmärkt arom. Får tacka mamma och pappa som köpte detta till oss. Tyckte att det var en speciell fredag nu när vi har bott i Malmö i en vecka och Peter har börjat plugget och jag har fått ett jobb. Fått ett jobb efter 4 dagar i en ny stad. Fan inte så jävla dåligt alltså. Klart att man blir stolt över sig själv. Alla anställer inte en främmande dalkulla bara sådär. Måste nog ha nåt speciellt allts:P hehehe

Fan, tipp topp humör idag. Känns som att inget kan stoppa mig. Jag har ett underbart liv. Bor ihop med den bästa människan som finns på jorden, definitivt. Jobbar ihop med galna människor som bara öser på i ett högt tempo precis som jag vill ha det. Det säger mamma också att jag jobbar bäst under press och stress precis som min pappa.. Love you päron :)

Topp topp i topp i topp topp..

Känner att jag är på god väg att bli fit i kroppen om jag skiter i veckogodis, går eller cyklar till jobbet varje dag (hatar buss mest av allt), tränar så ofta jag hinner och peppar mig själv så kommer jag bli oslagbart snygg..

Hej hej





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK