Känner shoppingsuget i magen

     Publicerat den  2009-01-20 › 13:18:07
     under My Freakshow 1 kommentarer
Åh, vad trygt det är när man kbara känner hur mycket man vill shoppa, jag vill köpa allt och jag tror att det beror på vädret och att en helt ny stad väntar på oss. Jag vill köpa skor, jeans t-shirts, stickade tröjor, hudvårdsprodukter, smink, shampoo m.m och massvis med saker som är dyrt och lyxigt. Men det har jag tyvärr inte riktigt råd med just nu. Vet inte vart alla mina pengar har tagit vägen faktiskt. Känns som att jag inte har köpt nånting alls men pengarna bara försvinner.  Jaja nu måste jag jobba. Har mycket att bli klar med, har trots allt min sista dag på jobbet imorgon.

Kan knappt fatta att det är ett stadbyte snart. SHIT!


lilli ›

good luck babyboo!! kommer sakna dig ÄNNU mer när jag vet att du är ÄNNU längre bort från mig =/

men dt kommer gå superbra för er .. <3

Datum: 2009-01-22 Tid: 11:23:27 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK