long time no see.

     Publicerat den  2009-01-07 › 09:58:09
     under My Freakshow 1 kommentarer
Oj oj. Sammansfattning kommer senare.

måste bara skriva att jag mår hur bra som helst och har fått en uppenbarelse. Jag vet exakt vad jag ska bli när ja  blir stor (ja jag känner att jag inte riktigt är stor än =) ). Jag ska bli lärare, lågstadielärare eller mellanstadielärare i samhällskunskap. Passar mig som handen i hansken. Pissigt att man måste vänta ända tills den 15 mars för att söka och skolan börjar inte förns 31 augusti. Jag vill ju börja NUUUU....


mamma Kallin ›

Gud va kul att se att ni lever, och du, sammanfattningen ser jag fram emot och Du, va kul med uppenbarelsen. Det tror jag passar Dig.

Kramar Svärmor

Datum: 2009-01-07 Tid: 15:33:13



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK