Nervositeten stiger

     Publicerat den  2009-01-28 › 08:57:35
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ojojoj. Nu är det snart dags, kl10 ska jag vara där och jag har ingen aning om hur lång tid det kan ta att gå dit men det var ca 1,8km till mitt nya jobb och jag ska gå varje dag. Kan vara en bra vardagsmotion för det är ju inte direkt långt. Sitter just nu och pillar i mig lite frukost och tittar en sväng på klockan 8.56, då börjar Peter sin första dag på skolan om 4 minuter. Det syntes på honom att han längtade dit och det är så det ska vara när man ska börja på något nytt.

För min del så är jag fruktansvärt nervös men det blir jag alltid när jag ska göra någonting nytt men det brukar gå över ganska så snart man kommer dit.

Ha det bra


Pappa o Mamma ›

Hej Moa. Ikväll har läst dina bloggar, jättetrevligt. Ha de bra och krama Peter från oss på semester på Fuerteventura. Puss

Datum: 2009-01-28 Tid: 22:52:05



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK