Shoppa i Malmö är inte helt lätt

     Publicerat den  2009-01-27 › 17:17:39
     under My Freakshow 0 kommentarer

Anne från gårdagens intervju ringde i morse och jag får gå utbildning inför jobbet imorgon :D Grattis till mig. Var sedan på en till intervju som jag skrev om igår på Poolia och det gick också kanon. Så vi får väl se hur det blir. Jag och Peter var ute och shoppade lite också. Jag var ute efter en skjorta och ett par jeans och Peter var ute efter skjortor. Han hittade 2 stycken som satt skit snyggt på honom. Han blev jätte fin. Men för mig gick det sämre. Kilade in på Boomerang och provade skjortor men stl 38 var på tok för stort och 36 var bra vid kroppen men för kort i ärmarna. Det är ett skit att vara 1.75 eftersom man tydligen inte får vara lång när det gäller skjortor. Så för mig blev det ingen skjorta men ett par jeans hittade jag i alla fall. Ett par Wrangler i originaltvätt, Skinny fit. Passar bra som fan på mig.  Men det tog bra lång tid för mig att hitta dem eftersom typ ingen butik hade den fit:en på brallor som jag vill ha tills vi hittade på Carlings och där testade jag väl 10 par innan butiksbiträdet tipsade om dessa. Tack du okända butiksbiträde.

Nu är det mörkt som senaste timman här hemma för Peter, min handyman sätter upp lite lampor så nu får vi fin belysning också. Hittade jätte fina spottar på IKEA igår.

Jag är så otroligt spänd inför morgondagen. Hoppas att jag sköter mig bra, ska försöka med det i alla fall. Ha. Anne tyckte i alla fall att det gick bra för mig igår och eftersom hon hörde av sig redan idag så borde jag ha gjort ett bra intryck på henne. Vi får väl se hur det visar sig, vem vet. Detta kanske inte alls är någonting för mig. Vad vet jag? Det är trots allt ett yrke som jag aldrig har provat på eller ens haft tankarna på om vi bodde kvar hemma. Men här får man väl ta lite det som finns. Vem vet, jag kanske inte är någon säljare?! Och vem vet, kanske jag är det och då kan man tjäna storkovan.

Nu ska vi nog bara slappa en stund för att sedan kila iväg till gymmet.


Hoj.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK