Tillbakablick

     Publicerat den  2009-01-31 › 12:30:10
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hmm..

Hittade ett kvitto från Preem i jackfickan för någon dag sedan där det stod att jag hade köpt glass. 3 stycken. För er kanske det inte säger så mycket men för mig är det en dag med Agnes och Alex.

Ibland om de har varit snälla på dagis och inte så bråkiga när jag har hämtat dem så köpte vi glass. Det är bara så det ska vara, (även fast mamma Malin kanske inte tycker det, men när jag har dem så köper vi glass :)  )

Agnes ska ha en sandwich, Alex vill ha en calippo och jag tar en Magnum. Det är bara så det ska va och när jag hittade kvittot så tänkte jag på att jag kanske aldrig får hämta dem på dagis nå mer. Känslan när man hämtar dem på dagis är så fantastiskt underbar. Man känner sig sååååå älskad när de springer emot en och kramas och pussas.

Well well.. tänker inte slänga kvittot :)


mamma Kallin ›

neej Moa gör inte det. Jag har en jobbarkompis vars farmor sparade alla biobiljetter, kvitton och entrébiljetter. Sen gjorde hon en jättefin bok. Dåtidens scrapbooking där hon berättade vad dom gjort och vad dom lekt. Man grät när man läste i den, så spara,spara och berätta är du ju bra på så det kan bli nått jättebra

Datum: 2009-01-31 Tid: 15:48:12



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK