Update från sydliga södern

     Publicerat den  2009-01-25 › 10:57:33
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hej alla glada.

Nu jävlar bor vi nere i skåneland och självaste Malmö. Det har varit en stressig vecka så jag har inte hunnit blogga något. Men nu har man äntligen kunnat varva ner lite men vi har fortfarande väldigt mycket kvar innan allt är i ordnig. Som att packa upp alla kläder och diska alla glas och åka till IKEA och köpa massa massa nytt :D...

Igår var vi på vår första upptäcksdag i staden Malmö. Det var mest som hastigast men man såg en del saker, som att det är väldigt mycket större än hemma. Jag fasar över den dagen jag skall ta mig in till centrum själv med tanke på att jag har ett kasst lokalsinne. Men det tar ca 10-15 min och gå in till själva "shoppingstreetan" eller vad man ska säga så det är helt okej. Ungefär som hemma från Skogsvägen till plushuset bara det att här finns det liiite fler affärer att dregla över och det var final sale överallt. Men duktig som man var så gick man bara förbi dem.

På vägen hem så svängde vi in på SATS, de hade premiäröppning igår så gymmet var otroligt fräsch och vi kunde bara inte låta bli att bli medlemmar så nu ska man träna också:D Känns jätte bra och jag känner mig otroligt inspirerad så jag hade tänkt att jag ska unna mig nya träningskläder, imorgon eller nåt. Idag ska vi ta ett krafttag här hemma i bombnedslaget och röja har jag tänkt. Mår så dåligt när det är stökigt nu för tiden.

Ne men nu vet ni i alla fall lite hur vi har det så...

... vi hörs:D





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK