10 min kvar och det ser vitt ut :D

     Publicerat den  2009-07-24 › 11:21:16
     under My Freakshow 1 kommentarer
Yes. Sitter här och har endast futtiga 10 min kvar på första behandlingen och det ser fantastiskt ut. Men jag ska inte bygga upp nå förväntningar på det. för jag vet att det kan bli gult ändå. Nu ska jag bara vänta ut tiden sen tvätta ur detta, sortera ur den tvätten som ska tvättas och sedan slänga i det i tvättmaskinen och sedan slänga i nästa "ljusningsfärg".  Vill verkligen  bli platina nu. Tycker aldrig att jag får till det. Men nu ska jag fan bli det. Sedan när jag åker hem till Avesta nästa gång (förmodligen 17-19 aug. ska jag boka in en klippning hos svägga. Hon är nog den enda som förstår sig på mitt hår och vad jag egentligen vill ha för frippa. Du är bäst Malle. Boka in er hos henne ni också på Flotta flätor :)


Anonym ›

Ja va fasen skadar ju inte, gult är not nice. Men du ser ju när du sköljer ur de om det går i gult. Lycka till =) (vill se bilder sen!)

Datum: 2009-07-24 Tid: 12:26:18 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK