Älskar't

     Publicerat den  2009-07-14 › 11:07:08
     under My Freakshow 2 kommentarer
Åh vad jag gillar att vara här hemma. Har sovit med min älski i lillstugan hela tiden sen jag kom hit och det är ett härjande av grävlingar där under. SÅ man kan ju knappt sova. Men det är landet. Idag tror jag faktiskt att jag skall ta mig ett litet dopp efter jag har klippt klart gräsmattan och städat lusthuset tills ikväll. Kommer väl vara lagom svettig då :)

I lördags var det PAARYEEY med brudsen och det var ju lööövli. Jag har både videoklipp och bilder från kvällen och man kan ju fråga sig vad som pågick men jag kom underfund mmed att träffas man inte på länge så blir det lätt lite galet och lite knäppt och det passar Fröken Karlsson perfekt.

Bilder osv kommer upp sedan när jag kommer hem, Har börjat längta efter brudarna på tgi riktigt ordentligt.


puss


Jenny ›

Jag vill se korten från las krogas ;D hahaa

Datum: 2009-07-14 Tid: 11:14:09 BLOGG: http://jempaj.blogg.se/
Anonym ›

Grävlingar?! Thats freaky! Är inte de farliga förresten?... o ja, släng upp lite kort vettja! Puss!

Datum: 2009-07-14 Tid: 13:09:53 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK