Bara minuter kvar

     Publicerat den  2009-07-31 › 18:15:08
     under My Freakshow 0 kommentarer
Tills min älskling kommer hem. Det enda jag har kvar är att byta om lite. Har på mig mysdressen nu och inget smink har jag heller. Fick inte lov att sminka mig för mitt öga var helt fuckat imorse. Det gjorde så ont så jag bara sprang runt och grät här hemma. Inte alls trevligt. Men till jobbet skulle man och jag tog mig förbi apoteket och köpte ögondroppar i mängder och tryckte i ögat för att det skulle lugna sig lite. Det bara rann och rann och rann och var så rött och svullet. Jim (manager) hade aningar om att det kunde vara biverkning från gårdagens kortison. Ja jag är fortfarande jätte tagen efter gårdagen, känner mig dåsig och egentligen inte lust för så mycket. Det var fruktansvärt ansträngande att städa nu innan älsklingen kommer. Det är det som har hållt mig på bra humör hela dagen att jag äntligen ska få träffa Peter efter 2,5 vecka. Well well. Byta om lite kanske och slänga på sig lite make. Inget på ögonen dock eftersom jag inte vill få in bakterier. Jag får nöja mig med lite ögondroppar. lite foundation och buder kanske piggar upp min trötta fejja något.

Har förberett en tomatsallad, mozzarella, lufttorkad skinka och Rosévin tills ikväll, samt lite gröna vindruvor och oliver. Visst låter det mysigt :)





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK