Clean as you go

     Publicerat den  2009-07-06 › 12:26:43
     under My Freakshow 1 kommentarer
Håller på för fullt här hemma med att städa och packa inför min resa hem. Eftersom mor och far hänger på ner igen när semestern är slut vill man ju ogärna att det ska se ut som skit här hemma så det är bara att bita i det sura äpplet och städa upp lite här.

psst. Är det bara jag som är livrädd för fildelning? Jag har laddat hem (och betalat för) ett album nu som gör mig så lycklig. Absolute Holiday. Hihi. Det är så mycket semester över det. Väldigt lättsamma och trevliga låtar att lyssna på medans dammsugaren går varm. Gamla godingar som Daddy DJ, Bailando och Blue är det som skrålar ut ur högtalarna här hemma. Mycket trivsamt.

Har även bokat tid för att göra naglar hos kusinvitamin. På torsdag kl. 10. blir det att putsa upp de små rackarna. Hon är jätte duktig så jag rekommenderar att ni går till henne :) Damn vilken semester man får. Jag har även bokat in en helkroppsmassage hos Desirees på torsdag kl 14.  Sen blir det att golfa,ligga på  playan, träffa älski, familia och underbara homies. Jag ska lyxa sååå mycket när jag åker hem. Lyx lyx lyx. puss på det alltså.

SEEEEMEEESTEEER!!!!


Anonym ›

Åh, kanske ska testa henne istället för sstyle då? Måste verkligen fixa klorna snart. Kommer sakna dig när du är iväg, men hoppas du får det heeelt underbart (vilket du säkerligen får med tanke på allt man hört) Puss kram !

Datum: 2009-07-06 Tid: 13:41:10 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK