Design

     Publicerat den  2009-07-25 › 03:44:40
     under My Freakshow 2 kommentarer
Hihi.. Jag har vunnit en bloggdesign av Mondie :) Kändes så himla kul eftersom jag verkligen inte har orkat ta tag i min och dessutom har jag ingen som helt känsla för bloggdesign, har det bara inte i mig. Men nu är det bara att vänta tills den slår i verket :D :D :D

Nu har jag precis ätit en sallad bestående av 2 tomater och lite fetaost. Jag vet att man inte ska äta den här tiden på dygnet men kommer man hem och inte har ätit sen kl 16 så börjar det kurra lite i magen (jobb 16-45-02.30) . Well,  i alla fall så var det sjukt mycket att göra på jobbet och jag tror inte att jag var still en sekund. Det var ganska mycket drygt folk och jag får avsmak till alkohol när man ser hur folk blir. Känns som att man inte vill dricka nåt på ett bra tag när man har träffat massa fulla drägg i flera timmar.

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa hänt extra och somna till ljudet av fläkten som mamma och pappa var så snälla att lämna kvar.

Puss på er


Lina ›

ja, jag hade kort hår i sjuan :p haha, men jag såg ut att vara lesbisk.. :p

Datum: 2009-07-25 Tid: 07:49:25 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Madelene ›

grattis till designen, hon gör svinsnygga designer :)

Datum: 2009-07-25 Tid: 12:23:18 BLOGG: http://madelenecathrine.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK