gårdagens dag

     Publicerat den  2009-07-28 › 14:06:24
     under My Freakshow 1 kommentarer
Igår lekte jag med Linda hela dagen. Hon åkte percis hem nu. Det började med att hon kom hit och sedan begav vi oss till Entré för att kika lite i affärer, fika och snacka lite gojja. Jag kom hem med dessa saker:
Ansiktsmask, tre par trosor, bod ylotion, puder, ansiktskräm, ansiktsvatten, ansiktsrengöring (så får jag inte fin hy nu då jävlarns). Jag behövde verkligen allt detta och jag tror att min fejja kommer att bli fin nu. Ansiktskrämen ska tydligen jämna ut hudtonen, typ bleka gamla röda märken efter finnar och liknande. Så vi får väl se hur det blir tillslut. Man kanske blir västa pinglan utan smink ;)


Vi skuttade även in på Hemmakväll och hyrde två filmer: The unborn och Young, single and angry. Den sustnämnda var fruktansvärt dålig. Den var så dåligt filmad så att det såg ut som en hemmagjord rulle.Ingen skärpa i kameran alls. Inget fokus eller någonting. emellanåt så ruskade den precis sådär som den gör om man håller i kameran och inte kan hålla still. nej fy för den. Dock var den lite rolig emellanåt men det vägde inte upp den dåliga kvaliten. Att den ens nådde nr 27 på hyrfilmstoppen är för mig obegripligt. Den andra vi såg var så otroligt läskig. Det stod att det skulle vara en thriller och det brukar man ju klara av, för de är mest spännande. Men denna var så läskig. Den borde verkligen höra till genre rysare. Men den var ganska bra. Den kan jag nästan rekommendera till skräckfilms-freaks.



Efter att ha sett de båda filmerna kletade vi på oss våra ansiktsmasker och hade lite hemmaspa (?). Det står på förpackningen att man borde använda ansiksmask 1 gång i veckan men vem gör det? Det här är nog första gången på flera månader som jag har ansiktsmask på mig. Men man kanske ska använda det 1 gång i veckan för att uppnå den ultimata hyn?



Vi var sådär snygga men jag bjuder på den här bilden. Vi var mycket tveksamma till att detta faktiskt skulle rena våra porer, jag trodde faktiskt en stund att den bruna sörjan (som dock luktade choklad) skulle fastna i mina porer och jag skulle få bruna små chikladluktande pormaskar som jag sedan skulle behöva klämma. Men inte blev det så heller. Den sköljdes av så lätt så när den hade torkat in som en extra hud efter 15 min :)


Jessica ›

Haha, fyfan vad jag blev chockad när jag bläddrade ner lite och såg det där. Funkar det bra? :)

Datum: 2009-07-30 Tid: 14:01:08 BLOGG: http://qes.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK