hjärtligt härligt

     Publicerat den  2009-07-27 › 12:01:33
     under My Freakshow 4 kommentarer
Aaahh!!! Sovmorgon! Idag sov jag ända tills nu (?!) och det var underbart. fantastico. Igår gick jag upp vid halv 10 och i lördags med. Visst det är faktiskt också sovmorgon i min värld men det räknas inte eftersom jag skulle jobba och ska man jobba måste man ställa klockan :) Alltså inte sovmorgon!

Oj, vad jag virrar. Jag har inte fått i mig kaffet än. Undra om man ska ta sig en proteinshake till frukost idag? Det var länge sedan. Innan jag åkte hem till dalarna vill jag minnas. :)

Har ni skådat min fina design då? Mm just det, den som jag vann av Mondie. Den är inte tokig den inte! Den tackar vi för :)

Well.. Nu ska jag städa eftersom det inte blev så mycket av den varan igår. Jag var helt slut. Tog mig ett fotbad och kollade på Horton istället. Blev så sugen på det när jag läste Jennicas blogg.

Pouce


Amanda ›

Satt in den inatt åt dig :) Men vet inte varför entrypage (kommentarsidan) krånglar, har lagt in nya koder men är fortfarande det gamla kvar, så det ser lite kbnas ut :/ Skitkonstigt :s Kanske uppdateras snart, om inte så får jag gå in igen och försöka lösa det :) Kraam!

Datum: 2009-07-27 Tid: 12:07:45 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/
Therese ›

grymt fin blogg :)

Datum: 2009-07-27 Tid: 14:17:49 BLOGG: http://mjaopuzikat.blogg.se/
mamma Kallin ›

Vilken avancerad sak. Snygg är den också. Vad duktig Du är, eller har Du haft hjälp?

Datum: 2009-07-27 Tid: 18:49:03
Moa ›

Se ovan: tack svärmor. Nä jag vann designen hos en annan bloggerska som kan det där med designer :)

Datum: 2009-07-28 Tid: 12:40:14 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK